Failade 3 gånger

Skulle ha matteprov idag och jag tänkte verkligen cykla men såg att det var för kallt för att göra det så jag tänkte ta bussen 08.10 men då hade den redan gått. Så väntade på bussen 08.19 men missade den när jag gick ut, så jag gick hem igen och väntade på bussen som skulle komma halv. Precis då halvbussen kom klev jag på, och så märkte jag att busskortet inte var i plånboken, fick kliva av bussen och gå hem. Hittade tillslut busskorten som låg i väskan som jag hade med mig. Efter det lyckades jag iallafall ta bussen och kom till skolan. Men när jag skulle till provrummet (T7) så satte jag mig ner som om jag var tvärsäker på att jag skulle vara här. Då kom läraren med en Engelska B nationella prov till mig, då insåg jag verkligen att jag inte skulle vara i det hära rummet... Snacka om otursdag..


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback