Hungerspelen

Började min dag med att spendera tiden i SEB för att fråga dem efter saker och ting om mitt bankkort. Därefter tänkte jag dra till skolan men kändes onödigt och åka till skolan när det jag ändå skulle sluta om 10minuter så bestämde mig för att gå och äta med min kompis i Mc Donalds. Därefter satt jag i Kulturmagasinet (Biblioteket) och letade efter Hungerspelen (Revolt, 3dje boken). Kom först inte in i boken men efter 4-5 sidor var jag helt inne i den, kunde knappt lägga ifrån mig den. Känns en aning dumt och låna 3:an innan jag äns läst 2:an. Men kunde faktiskt inte vänta. :)
Om jag ska vara ärlig så trodde jag först att ''Hungerspelen'' handlade om massa zombisar. Eftersom de oftast brukar ha sånna läskiga namn till titeln.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback