Filmkväll

Oh jag vet jag är världens lataste och segaste människa, det finns dagar då jag verkligen är igång och skriver allt möjligt men det finns även dagar då jag blir så less på att blogga att jag bara skiter i det. Just nu är jag en aning less på att blogga eftersom jag knappt har några bilder att visa upp. Känns inte lika roligt och läsa ett inlägg utan bilder.

- Spenderade dagen med vännerna och hade en mysig filmkväll idag, rätt mysigt var det. Vi såg på Sagan om Ringen, snacka om att jag är rätt efterbliven när det handlar om den filmen. Fick iallafall en mer noggrannare titt på filmen, har ju ändå inte sätt alla delarna  riktigt heller. :)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback