Duschkostnad?

Oh, jag har suttit i typ 1 timme och skrivit min labb rapport.. Läskigt värre, en vanlig labbrapport bör bara ta 30minuter eller mindre. Känner verkligen att jag lyckas i livet så ''bra'' när jag drygar. (a)

Idag har jag faktiskt haft en sköndag eftersom jag tog igen saker och ting som borde göras redan förra veckan. Imorgon ska jag iallafall vara med på Friskis och Svettis i skolan, därefter ska jag nog träna matte inför provet.
Nu ska jag börja på min andra Fysik uppgift. Hej då!

Förresten jag räknade ut hur mycket det kostade för mig och duscha per gång och gissa hur mycket det går åt att duscha i 9 minuter? 
Jo endast 2kr!! Helt otroligt! ;)
Oh yeah!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback