Apollo 18

Vissa av er tror att filmen är fake, men jag tror 50/50. Kan inte försäkra mig om att Apollo 18 var baserad på en sann händelse. Men det värkar finnas ''fakta'' som tyder på att det var det. Sedan 1900-talet har det varit 11 Apollo uppdrag som genomförts, plus 9 uppdrag var planerade men bara 6 genomfördes. Apollo 18, 19 och 20 avslutades.
Apollo 17 var den ''sista'' månbesöket innan människan slutade åka till månen (1972) Tror jag det var.
Denna film berättar hur Apollo 18 aldrig kom tillbaka. Rätt creepy tycker jag. Men eftersom slutet var ''konstig'' får det mig och fundera hur dem fick tag i filmen Natan och Ben(Rymd astronauterna) hade filmat uppe i månen. Hur som helst så nekar NASA till detta.
Filmen är inte läskig det är själva det som händer som är det. 
Se den gärna om ni törs. :)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback