Here we go again, and there's nothing to do..

Har haft en vanlig skoldag idag, och plus såe kom jag 5minuter tidigare idag, brukar faktiskt inte vara så tidig (a)
Hur som helst så är det bara 2 veckor kvar tills Svenska-Nationella provet, och jag är sjukt nervös, jätte rädd att jag kmr missuppfatta frågor, eller kanske att jag bara svarar på en fråga i meningen och glömmer resten, Shit =3
Aja, nog med det, imorgon ska vi på Hedbergskas vår-show, hoppas den är bra, har iaf kommit på att jag har ett problem, jag vet inte vägen dit.
Men får väl iaf hålla tummarna och hoppas på att jag går i rätt riktning :)
Annars såe hamnar man väl någon annanstans ;D
Ska gå och göra lite saker som behövs, som exempelvis Matten,So osv, saker jag känner för att jag behöver träna på =3
Får bli en bild jag och Sara tog idag på lektionen, hehe, ja vi suger på att knäppa kort ;D
Hur som helst, såe kan ni säkert gissa om vad de frågorna handlar om?
- FÖRSTA VÄRLDSKRIGET!!!
Är lite mer intresserad i Hitler, än detta (a)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback