Birsta/IKEA = PINSAMT

Idag åkte jag som sagt till Birsta, lämnade tillbaka den oönskade hooden, och sedan drog vi runt.
Men plötsligt blev vi sugen på glass och korv, såe vi bestämde oss för att gå till IKEA och käka.
Efter vi hade käkat, såe började vi snacka nåt om Gävle, och min kompis trodde vi skulle hälsa på nån som heter Lilla gubben, som bodde i Gävle..
Men Hoa och Tra gick och fyllde på muggen, med massa konstiga läsk, iaf såe fyllde de på allt möjligt, från cola, kolsyrat vatten, äppel juice och allt möjligt i muggen.
Sedan kom de tillbaka och bad mig att dricka det men det gjorde jag inte, ist började vi snacka om detta.
Tra: Vad ska ni gö i Gävle?
Jag: nånting.
Tra: Ska du träffa ''Lilla gubben i Gävle''?
(Jag ser på Hoa, med cee-pee min)
(Eftersom Hoa vet vem jag menar med ''Lilla Gubben'')
*Jag fick typ cee-pee anfall, eller nåt.*
Såe jag tog muggen de hade fyllt på med dricka, och skakade det upp och ner..
All dricka åkte överallt, och plötsligt flög de kolsyrade drickan ut försiktigt och sakta, och började skvätta över hela min hand och mitt ansikte.
Jag själv blev helt paff, efter detta, och såe hade jag själv skaffat mig massor med publik runt omkring mig, visste inte vad jag skulle göra, såe jag böjade mig snabbt ner i bordet med ett utskämd ansikte.
Började garva medans jag skämdes totalt, men Hoa och Tra stog och garvade i nästan mer än 2 minuter, innan de förstod att de skulle hämta papper åt mig.
Men innan jag började skaka upp och ner på muggen, såe tänkte jag faktiskt inte på att det va fylld med dricka, trodde att Hoa och Tra druckit upp det. =(
Hoppas ni inte tror nu att jag är helt störd, efter allt detta.
Några veckors gammal outfit! ;D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback