Fest hos Jenny do dack do! ;D

Idag spenderade jag halva min dag hos Jenny Do, eftersom hon fyller juh år imrn, såe dem hade fest idag.
Va faktist ganska kul där, vi stack ut lite, men sedan drog vi till skönskberg för att hämta Jennys cykel hos hennes kompis.
När jag skulle försöka skjutsa Jenny gick det inte såe bra, jag ramlade av med henne typ 2-3 gånger, tycker synd om henne hihi :D
Men vi drog till en kompis, och stannade där en stund innan vi skulle hem, dåe vi va påväg ut från porten va det en gubbe som stog där, och jag som trode det va en fullis hihi ;D
Vet ni vad vi gjorde hos min kompis?
Inget speciellt faktist utom, att Jenny testade vax, såg riktigt dumt ut när hon skulle dra bort den, eftersom hon va döds skraj.
När Jenny skulle skjutsa hem mig, så fjärtade hon medans hon cyklade usshh =3



Är det bara jag som tycker bilden är läskig?
Tycker jag ser ut som värsta rymd varelsen hihi ;D
Ps, bilder hos Jenny kanske kmr in i nästa inlägg ;]

Kommentarer
Postat av: patricia

hahahahah dung! jag trodde det va din lillasyster och inte du omg hahahah

2010-10-23 @ 22:50:20

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback