Vrf säger alla jag liknar dit och dock...?

Jo nu blire en lång fet text, ni som verkligen orkar läsa kan juh börja haha!
Eller ni har ju tydligen börjat och läst ända hit nu.

JAG OCH PATTIS!

Jag kommer ihåg när jag och Pattis typ gick i 2-3:an och så vare min hemspråks lärare som skulle komma och ropa på mig till vietnamesiskan.
Men jag va liksom inte där sprang säkert nånstans, men så kom han och drog Pattis i håret eftersom han tyckte hon såg så lik mig hahahahhaha!
Tur att de inte va jag som blev dragen i håret. =/
Men iallafall några tyckte att jag och hon liknade varann där.

JAG OCH HOA

Jo juste, senare när vi gick i 5:an började hoa.
Efter sommaren började man juh 6:an och då var det några som sa att jag och hoa liknade tvillingar, fattar liksom inte vart! ahahah!
Men så vare;;; fan bajs nu blev min bajs laptop cp ska fortsätta skriva sen fan vart är punkten men iallafall punk punkt punkt

JAG OCH TRA

Nu när jag typ går i åttan säger några och jag och tra liknar varandra att vi är typ som syskon!
wtf?!?!?!?!
Men det har även varit några som har sagt att jag och hoa liknar varann
hahahahaha men punkt punkt hann liksom inte sätta in några punkt kommer en bajs  sak som den hära ::::::::: bajs men nu punkt punkt punkt ni får nöja er med det :D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback