Movies I Like!


Denna film har jag sett, tkr verkligen om den.
Brukar oftast inte titta på filmer men den här är så bra *-*
Filmens namn: Devil beside you
Spelad av: Rainie Yang och Mike He

Spelad av: Mike He and Hebe Tian
Filmens namn: Dou niu yao bu yao (Bull Fighting)



Filmens namn: My Lucky Star
Spelad av: Jimmy Lin and Yoo Ha Na
Asså shit tycker Jimmy Lin är så bajs söt asså omg, ni måste bara se filmen om ni inte har gjort det :D



Filmens namn: You're Beautiful

Filmens namn: Hi, My Sweetheart
Spelad av: Rainie Yang and Show Luo
Asså bajs Show Luo är så söt när han han klippt håret asså jag bara dör!!!
Bajs söt är han sötast av alla! :D Utom min G-dragon eller de båda ligger top 1 min lista just nu (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har sett typ alla utom en, men de är serier inte filmer! :D Jag älskar alla dom serierna och många fler, brukar nörda på mysoju.com ^^

2010-05-22 @ 20:23:27

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback