När blir jag sur?

Vet ni när jag blir sur?
Jo, jag blir allvarligt sur när jag ser att någon härmar mig, menar inte såhära med klädstilen och såe.
Klädstilen bryr jag mig inte om, man får helt enkelt se ut som man vill och såe.
Men menar hur personen beter sig (stav fel?)
Tycker inte om att någon härmar mig med det jag gör, eller säger, eller vad mina kompisar gör eller såe.
Jag förstår att personen tycker om det vi gör, eftersom den härmar oss, men behöver det vara så jävla överdrivet?
Tycker troligtvis inte om att personen som ser att jag säger APA till andra, säger likadant, menar inte att personen inte får säga det, men menar att personen beter sig som mig och säger allt jag säger.
Jag blir liksom irriterad, så irriterad att jag vill slå sönder nåt, tror ni fattar hur irriterad det är när någon härmar er.
Och snälla sluta härma mig hur jag tar kort och såe, ganska irriterande.
(OBS ni får ta kort hur ni vill^^, men menar att det är irriterande att nästan se att alla personens bilder ser precis lika dana ut som mina, nästan av alla 100 bilder.)
Men iallafall nu vet ni att jag tycker att det är irriterande.
Plus du som håller på snälla va snäll och sluta med det, det irriterar mig.
Blir skit sur över det.
Men enligt mig är det okeey att härma, typ 2-3 saker men snälla härma inte för överdrivet, för dåe lägger jag märket till det, o dåe blir det irriterande.
Men blir ju sur över annat ocksåe, men tar upp det hära som det första, just nu


Och såhär ser jag ut när jag blir irriterad. :D
Hur snygg kan man bli? LoooL

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback