ÄR DET NÅN SOM E SUGEN PÅ RINKEBY?? =P



Och den hära låten handlar om en fucktat dag i rinkeby!!!
mitt namn e eykieykiromeo!
Listen and by good production yeah
Lyssna och njut grabbar och tjejer....
hahaha
KNULLA!!
hahaha
ohhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eee eeee ee eeeej
ahh jaaa ahhh
Jag kommer ihåg när vi va på rinkeby och jag rövade en tjej
Jag sa heeej !
Vill du knulla med mej nu...? hon tittade snett på mig och sa till mig är du cp?
Jag sa din mamma...
Jag ska knulla ifall
Så låt mig knulla, knulla dig bakifrån knulla dig från fittan i re
............
Jag vill veta,fan det luktar illa, knulla dig i bakväg, via bakväg via bakväg
ohh nej nej ohh nej nej
du har fått skägg
ohh neej nej nej nej nej nej nej nej
Nästa dag köpte jag en matri, för att raka dig du var så hårig...
du liknar fan min pappa
så de alla börjar rappa våran egen låt , tills det blev så jävla kort...
Så låt mig knulla, knulla dig bakifrån...
knulla dig från fittan i re
.............
Jag vill veta fan det luktar illa, knulla dig i bakväg, via bakväg via bakväg
nej nej nej nej nej nej nej nej
orre orre sug min sorre orre orre sug min sorre
orre orre sug min sorre orre orre sug min sorre
ehhheeeeee
heeey eeeeeyyyyyy
ohhhoo yeah
jahapp då är låten slut
Vi borrar!!
CIAO!
YEAH Yeah
ohhhoo yeah...
.........
KNULLA!!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback