Papperskorg eller handtorkare?? :o

joo heeej ;)
ska berätta nåt som jag gjorde förr igår, joo va och bowlade med min kusin och så frågade hon mig om jag ville gå på toaletten, och då sa jag jaaa självklart liksom var skit pissnodig juu ;)
AAAa och så följde jag med henne till toaletten.
Vi tog varsin toalett och så hade vi liksom kissat klart då gick vi och tvättade händerna så jag såg att hon tog tvål då tog jag också tvål ;) efter ett tag hade vi tvättat klart och så gick hon och torkade händerna med en sån hära sorts maskin som man bara behövde stoppa i händerna och så skulle det börja blåsa, så det blev tort.
Så jag hade liksom också tvättat klart så jag gick och ställde mig med.

JAG=papperkorgen ;) KUSIN=handtorkaren

Min kusin hon tog handtorkaren men, jag gick och ställde mig mitt framför papperskorgen och stoppade i händerna där, och liksom väntade på att papperskorgen skulle blåsa mina händer.
Min kusin liksom vad gör du??
jag ba torkar händerna, hon ba i papperskorgen??
jag ba vaaaa??? men om man tänkte efter så, vrf blåste det inte i papperskorgen??? haha
Så idiiotisk lool liksom ;)
Men liksom jag tyckte att papperskorgen och handtorkaren såg exakt likadana ut nästan, och så trodde jag att det fanns två handtorkare så brydde mig inte direkt hehe, stoppade bara i ;)

just det ha en bra nyår ;)


Kommentarer
Postat av: pattis

hahahhahahaha omg dung, du är ju så smart du! hahahahaha

2010-01-02 @ 00:06:25

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback