HejHej!! =DD

Har inte kunnat sova andra dagen Mina åkt hem... kl va typ... 00.00
blev skraj för spöken och allt skit så jag tog madrassen och täckte, kudde till mamma's och pappa's rum...[Okej jag vet det är pinsamt men skit samma, jag är rädd för spöken...]
Och såe sov jag!
ville bara berätta... en sak som jag knappt komihåg... igår att jag gjorde... O_O
Pappa sa att jag typ vaknade kl 4 och rörde på hans huvud... VAFAn...det kom inte jag ihåg...
Han sa liksom att jag vaknade upp och kände på hans huvud... hahaha skrattar på mej!!
haha han ville slå sönder mig... xDD tur liksom att han inte gjorde det...Och så sitter jag och flinar medans jag skriver hahah!!!




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback