Konfirmandläger

Som sagt jag så var jag borta hela helgen och befann mig i Alnö!
Ångrar verkligen inte ett dugg över att jag åkte på lägret! Hade så roligt att jag knappt kunde tänka mig, trodde verkligen att jag skulle komma på lägret och sitta där ''Forever Alone''. Men nej, alla var så himla sociala och på tal om det, folket som kom från Skellefteå är super sociala! Diggar som fan!
Föreställde mig också att jag typ skulle sova i en gammalt hus som var gjord av trä. Så jag tog med mig 2 fulla väskor plus sovsäck och madrass. Snacka om att jag skämdes efter att jag såg att de andra bara hade 1 väska..
Fick iaf inte sova i ett gammalt hus, sov i en vandrarhem som var som ett litet hotell. 
Vi hade filmkväll och myste med Hot shot, Fast Five, Mr poppers penguins och Dear John.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback