Första grillningen 2012

Vaknade vid 08.30 imorse och gick och la mig i vardagsrummet. Sedan somnade jag om tills 10, därefter vaknade jag och hjälpte till att riva tapeterna i köket. (För er som inte visste så bygger vi om i köket) Medans jag va hemma med syrran och rivde tapeter var mamma och pappa och handlade hem tapeter och taperklister. När jag hade rivit lite av tapeterna gick jag och diskade i badrummet. Efter det gick jag och la mig i soffan och somnade tills kl 1.

Innan grillningen åkte jag till IKEA och kollade möbler till mitt rum. Oh, längtar verkligen tills jag får köpa hem mitt skrivbord och allt! ^_^
Hur som helst efter att jag kom hem från IKEA grillade jag och mamma.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback