I want a real man!

Jag vet att jag inte bloggat sedan lördag men det var eftersom jag inte haft ork. Inte heller haft lust. Men nu är jag här! :)
Satt nyss och åt en liten mumsbit. Just det jag har förresten kastat ut alla mina kläder från garderoben och gått till tvätten med dem. Känner mig en aning duktig. Fick tvätta 2 gånger också. Nu ska jag sitta och vika halva garderoben..
Har förresten också spenderat min helg med att kolla thailänsk film. Det är andra gången jag kollat på sånna filmer. Måste erkänna att Thai filmer är bättre än koreansk film, men filmen jag såg på gick mig på nerverna ibland eftersom skådespelarna har en irriterande roll.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback