OHH pizza you're the only one!

Hela familjen åkte och åt pizza idag och därefter skjutsade pappa mig till Mizuk gruppen kl 19.oo. Där var jag tills nio efter det tog jag bussen hem och nu sitter jag och surfar via facebook.

Vet ni vad jag stör mig på i facebook? Det låter kankse lite galet men tycker att det är sjukt jobbigt att det finns tjejer som visar upp sin egen kropp typ halvnaken när de knappt har något under.. Sjukt. Och om dem knappt har några bröst vad vill dem egentligen visa upp? Att dem har platta bröst? Inte för att jag är emot de som har platta bröst eller så. Men vad vill dem egentligen få ut utav det? Förstår mig inte på det.. (Enligt min åsikt.)


Kommentarer
Postat av: patricia

Bilden på dig! Vart är det från, känner igen det ap mkt! xD

2012-01-29 @ 00:13:46
URL: http://uniquee.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback