HIHI DO YOU KNOW WHAT? I LÖV CHU!

Vid 17.oo idag efter skolan åkte jag ner till biblioteket för att låna hem andra delen av Johanne Hildrebrants bok (Idun). För ett tag sedan läste jag första boken (Sagan om valhalla) och den var hur bra som helst. I boken är det mycket om trollformler, magi, krig och kärlek. Underbar bok!
Nu ska jag ta och göra Matten som jag ligger efter med, därefter Fysiken och efter det blir det Idun (boken) som ligger och väntar.

Just ja, igår va jag hos min kille och skulle mäta volymen och massan på honom. 
Det tog mig ungefär 1h-45min att fylla badkaret med 135 L vatten. (Jag skulle stoppa ner honom i badkaret för att få hans volym) Tycker själv att jag har världens konstigaste Fysik läxa. 

''Stoppa ner en människa i vattnet och mät personens volym och massa för att sedan få ut densiteten''. LOL

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback