The second day and I'm still alive.

De senaste 2 dagarna har varit ett helvete för mig.
Kom förresten nyss hem från Vemdalen, dagen där har faktiskt varit lång. Jag vaknade vid 04.15 och duschade och klädde på mig. Därefter tog jag bussen 06.13 sedan släpade jag snowboarden och 2 påsar upp i den hela långa backen. Vi kom fram vid 10-11 och började att ta på oss kläderna, måste verkligen säga att Vemdalen är riktigt stor. Det fanns så många backar att jag knappt visste vilken backe jag åkte i varje gång. Och på tal om det, liften i Vemdalen är hemsk läskig men dem liften där man skulle sätta sig var hur läskig som helst. Fast utsikten var fin.


Vi åkte nästan alla backar förutom de svarta där det var lite svårare. :)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback