Snowboard

Vaknade 05 imorse och låg och tittade på film tills klockan blev 08. Sedan somnade jag om tills klockan blev 10. Bara för att min kompis sa att vi skulle träffas nere i stan halv 11, trodde jag verkligen hon menade kl 11.30. Hur dum kan man bli. Kom iaf efter en timme. Sedan åkte vi till Sidsjön, vet ni det tragiska med dagen har varit? Jo, jag skulle hämta min mössa och jag hade låst min väska så jag var tvungen att låsa upp väskan med låset. Då jag grävde efter mössan råkade jag visst tappa nyklarna i väskan och därefter låst väskan. Så jag har inte kunnat kommit åt min system eftersom systemen låg där inne.
Jag har inte heller fått några bilder..
Lyckad dag asså. Orkar inte skriva vad som hände senare för det kommer bli världens uppsats.


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback