I don't know what I'm doing anymore

Jag har verkligen ingen aning om vad jag gör nuförtiden. Idag lyckades jag låsa ut 4st personer i balkongen. Förstår inte heller hur jag lyckades med det. Men tror det var en vanlig vana som spred sig. Eftersom jag låser dörren ''nästan'' varje gång efter jag kommit hem, så det blev bara något jag gjorde utan att jag märkte. Plus när jag verkligen hade låst dörren gick jag och satte mig vid datorn och hade jätte hög musik så jag hörde inte heller när dem ringde mig. Satt där i typ 15-20 minuter också innan jag såg att hem telefonen ringde så jag sprang med telefonen till dem. Det var då jag öppnade balkong dörren och märkte att jag hade låst ut dem. Jag som satt och verkligen väntade på att dem skulle komma in, men det var ju jag själv som hade låst ut dem. Drf kom de aldrig in.. Skäms fortfarande lite grann över vad jag gjort. =3


Och det läskigaste var att jag inte äns kom ihåg att jag låste ut dem.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback