iIluminati

Har faktiskt hört en viss del om illuminati såe tänkte ta upp lite om vad jag tycker.
Enligt mig så har jag fått reda på att det är ''en organisation'' med människor som är typ teknisk, ''väldigt smarta'' som tänker ta över världen?
Har jag rätt eller har jag missuppfattat det?
Hur som helst värkar det stå mkt på Youtube om det, men jag föredrar hellre att inte se på videon, tkr det bara är creepy.
Och deras ''organisation'' har en symbol med en pyramid och ett öga.


Jag tycker precis som vissa andra, vrf får vi veta att det är en ''hemligt organisation'' när det ska vara hemligt?
Och att de snart kmr att börja ta över världen? Ska man inte hålla det hemligt isf, så att det kan bli en ''överraskning'' för oss?
Hade för mig oxå att Usa's kändisar påvärkas av detta.
Ex Lady gaga, Rihanna osv..
Om ni har märkt, så undrar jag vrf många kändisars låtar har en titel på ''World''
Ex)
Britney Spears - Till The World Ends (5månader sedan)
Beyoncé - Run the World (girls) (4månader sedan)
Taio Cruz - Telling the World (6månader sedan)
Lil Wayne - Drop The World (1år sedan)

Asså det helt sjukt att en del av dem låtarna bara kom efter varandra med ''World'' tkr det värkar vara något skumt på gång.
Nu tänker ni säkert, ahh det är bara skit, men jag tkr det värkar vara nåt skumt pg...


Är inte denna bild skum?
(se bild 2, pyramiden)
 


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback