Vilken ärthjärna

Kan inte förstå riktigt på mig själv, vi gjorde Nationella i No, och jag fattade inte ett dugg, såg ut som en mask som nyss landat ner från himlen.
Är riktigt besviken på mig själv, över att jag missuppfattade hela No labbet, vill bara strypa mig själv -__-
Sedan äre inte bara det, så besviken att jag trögade på Engelskan med..
Sitter just nu och broderar ett armband, längtar tills den blir klar, kanske visar upp den senare för er, om jag får tid.
Aja, ska ta mig i kragen och göra mina läxor, och träna för Franska prov som kmr till veckan :)


Tills veckan kmr min klass och göra ''muntliga Nationella i Svenska'', så jag hoppas jag inte börjar mumla massa, eller stamma som jag gör när jag blir riktigt nervös.



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback