No school for me (a)

Skulle egentligen till skolan idag eftersom det är måndag, men jag orkade knappt öppna ögona på morgonen, såe jag bestämde mig för att stanna hemma.
Bad mamma att låta mig stanna hemma och det fick jag, lycklig människa, sov tills kl blev 12.oo.
Tillslut gick jag upp och fixade frukost, därefter segade jag riktigt med läxorna, hade bestämt mig för att göra dem direkt när jag vaknade, men det tog mig 6 timmar för att börja sätta igång.
Under tiden dåe jag inte gjorde läxorna har jag suttit och lyssnat på denna grupp.

Jag älskar verkligen låten, men skulle gjort det mer om de inte hade tagit melodin från be4 - How do you do.. =(

Gillar verkligen denna låt med..
Känner värsta nördig i dem just nu, har suttit och lyssnat sönder deras låtar snart, men har inte tröttnat på dem än (a)
Ska iaf fortsätta med Franskan, eftersom jag har prov på det =/

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback