I Change my mind

Jag ändrade mig efter 10minuter, över hur jag skulle ta mig till skb.
Ist köpte jag sms-biljett till bussen och åkte ner och laddade busskortet.
Är glad att jag slipper gå, spenderade dagen där tills 16 tiden, dåe jag drog hem, och precis då jag tänkte gå göra stekta nudlar kom pappa hem med pizza!
Happy face ^_^
Jag älskar pizza, men börjar snart tröttna på det totalt, eftersom jag ätit det ganska ofta.
Dagen har varit riktigt lyckad, dock utom att det snöade några timmar efter jag hade tagit mig hem.
Om jag ska vara ärlig hade jag knappt märkt att det snöade innan jag såg det i fb =)
Videon är inte så intressant, men tkr om låten, mest när han sjunger 1 2 3 4 5 i love you^^

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback