Dance Dance, to the party falls down

En vanlig skoldag som vanligt, det började med att vi hade Matte på morgonen, sedan vare Franska och efter lunchen blev det dans.
Först var jag sjukt nervös inför dansen, eftersom det va riktigt länge sen jag dansade, men det va juh inget överraskande, först va jag väldigt glad när vi började dansa, men blev sedan ganska besviken av en sak, men tänker knappast dra upp det hela här ;)
Jag kom hem vid 15 tiden, sedan drygade jag vid datorn, och det gör jag fortfarande.
Men ska skärpa mig, ska upp från sängen snart och göra So, det blir prov imrn, och sen ska jag väl kolla på ''Dream High'', har inte sett klart filmen än, men tkr filmen värkar riktigt bra ^_^
Just det jah, glömde berätta gårdagen:
Måndag: Igår gjorde jag inget särskilt skolan, sedan drog jag och Tra ner till stan eftersom jag skulle fixa lite små saker, därefter drog vi hem till mig.
Först satt vi och snacka massa, efter 5minuter tvingade jag Tra att följa mig till toaletten eftersom jag va rädd x)
Sedan åt vi nudlar med ägg och spelade UNO.
Vid 17 tiden drog Tra hem.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback