What should I do, when all i do is wrong?

Skrev inget typ igår, men tänker slänga in ett inlägg om vad jag gjorde igår:
Skulle dra till Hoa vid 11-12 tiden, men som sagt somnade jag vid 3-4 tiden, såe det blev ist att jag drog till henne vid 13 tiden.
Som tur såe, hann jag stiga in hos henne 10minuter innan det började ösregna, såg ut som om man nyss hade vridit på duschen..
Och Pattis blev som sagt blöt eftersom hon sprang till hennes mormor ^^
Senare kom Pattis och vi började babbla som en hel klass gjorde, vi skrek och gapade för att berätta vad som hade hänt osv.
Vid 17 tiden drog jag hem.
Får bli en bild på mig i Hoa's säng
Fotograf: Pattis (med min mobil)
Och Idag tänker jag åka till Jenny och grilla, blir inget speciellt, ska väl ta itur med saker och ting med. (Hoppas jag...)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback