Yeeey!!

Well, kmr gå i Mikael Elias iår tror jag, och detta är min nya klass.. :D
Naturvetenskapsprogrammet.
Arnesson, Johanna,Sundsvall
Ehn, Kristina,Matfors
Ekstedt, Rebecca,Erikslund
Engholm, Johanna,Matfors
Hjortsberg, Jim,Indal
Lundberg, Louisé,Matfors
Lundström, Jesper,Söråker
Majed, Martin, Lidingö
Nilsson, Belinda, Sundsvall
Nord, Aliss, Sundsvall
Nylander, Elin, Söråker
Pettersson Vikt, Alexander,Härnösand
Renström, Lisa,Njurunda
Rongdén, Beatrice,Sörberge
Stenborg, Hanna,Gnarp
Svedin, Nellie,Njurunda
Viklund, Max,Sundsvall
Vu, Thi Phuong Dung,Sundsvall
Åström, Jennifer, Sundsvall
Åström, Mathias, Timrå
Om jag ska vara ärlig såe har jag aldrig någonsin gått i en klass där jag inte känner någon, såe det här blir första gången, känns ändå kul att börja om allt på nytt. =)
Hoppas jag hittar någon jag kan prata med, värsta nervös.. =3
Naturvetenskapsprogrammet
Arnesson, Johanna,Sundsvall,
Ehn, Kristina,Matfors,
Ekstedt, Rebecca,Erikslund,
Engholm, Johanna,Matfors,
Hjortsberg, Jim,Indal,
Lundberg, Louisé,Matfors,
Lundström, Jesper,Söråker,
Majed, Martin,Lidingö,
Nilsson, Belinda,Sundsvall,
Nord, Aliss,Sundsvall,
Nylander, Elin,Söråker,
Pettersson Vik, Alexander,Härnösand,
Renström, Lisa,Njurunda,
Rongdén, Beatrice,Sörberge,
StenNatur

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback