The tourist

Laddade hem filmen ''The Tourist'' idag, och har sett 1/4 av den, men ska försöka börja se klart den, och sedan såe blir det väl gå och lägga sig ;)
Va på Birsta idag, och ja, jag har alltid önskat mig en stålplånbok, köpte hem en sådan, sjukt billigt i Alberts guld, det va REA *-*
Visar upp bild senare, är så lat just nu, orkar knappt ta en bild på den :)
Senare har jag väl inget mer och säga, utom att klockorna jag och Hoa beställde hem har kommit, men de/den ligger i en ganska liten paket, såe jag undrar verkligen om det är 5st klockor i den.
Blir värsta nervös över att det bara kmr vara en enda klocka där inne =3
Haha, titta vad jag har laddat upp, en gammal bild på mej! ;D
(hittade den i mappen)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback