Pictures part 1

Ja nu har jag fått bilderna, men skulle egentligen ha haft alla bilderna nu om inte min tjocka syster stängde av datorn medans jag sov som en gris.
Därför har jag bara halva av bilderna, men kan lägga upp bilder på oss, dåe Hoa skulle sova över hos mig. (Dagen innan vi skulle åka till Gävle)
Ja, precis det är jag i sängen det ;D
Har inget och beskriva om denna bild, tkr Hoa ser riktigt trött ut i denna bild.
Fixar mat -_- (spagetti)


Haha, orkade inte vänta på att min syrras spagetti skulle kyla ner i 10min, såe stoppade den i en skål med vatten.
Vilken dum face hon har ;)
Min lilla syster = beroende av våra datorer (not)
Haha, titta hennes face, gud jag dör xD
Även vilken smutsig mun, glömde bort och be hennes torka munnen efter maten.
Får bli denna bild på Hoa och min syster, haha dem är helt beroende av varandra, ne skojar bara det är bara min syster Sarah som är beroende av Hoa.
Kanske daggs för Sarah att akta sig för Hoa (a)
Sedan får det väl bli en bild på oss i samma T-Shirt.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback