Nationella, whut are you talking about?

Ohh, Nationellan börjar närma sig och jag är sjukt peppad, känns som om världen går under om jag inte klarar det, men såe äre inte, det vet jag själv, men såe nervös och allt.
Aja, fick min Vietnamesiska läxa från Kenny imorse, och inget speciellt hände idag heller utom att vi trodde att vi hade ''håltimme'', men vi egentligen skulle kolla på nån grymt seg film och få ett papper att svara på ist för syslöjden.
Jag och Tra brydde oss inte om det, vi drog hem till mig ist och käkade och kollade på ''Ton Ngo Khong'', konstiga filmer vi kollar på, men vi är sjukt beroende av dem ;]
Detta hände i Onsdags:
Jag sov sjukt sent i Onsdags såe jag blev väldigt trött av, det så sov på No lektionen ett tag, men hann och hejda mig innan jag började puta med munnen och snarka som en gris.
Och kanske dregla ner mitt  skrivhäfte.
Det hände även nåt i onsdags som jag inte visste va planerat, iaf såe gjorde det att jag kom sent till Hedbergska Vår-Showen ;]
26-01-2011 ;]
Har låten ''Like a virgin'' i hjärnan ;P

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback