Nationella prov.. =3

Fick veta lite från igår och idag att Nationella provet börjar närma sig, och jag är sjukt nervös, vet inte hur jag skulle kunna beskriva min nervösa känsla.
Men, jag är enormt rädd att jag kommer att faila på provet, okej kanske inte failar, men att jag inte kmr klara provet bra, vill helst få högre än ett G på provet, men är rädd att jag inte kmr lyckas. =3
Är iaf mest nervös inför Engelskan, Matten och No, men även Svenskan lite..
Slut på allt pratande om Nationella prov, har nyss fått hem ett kuvert om min gymnasie ansökan, vet precis vad jag ska välja nu, men har stött på ett cee-pee problem, kan inte logga in. =3
Ohhh, jag verkligen hatar att gå i 9:an, men ändå kul samtidigt eftersom det är sista året, och dåe börjar juh alla att  umgås med varandra mkt mer ;D
Hade nämnt i förra inlägget att jag hade klippt mig, inte så mkt skillnad, bara mkt mer uppklippt.
Plus såe har jag tänkt färga håret, men har 1 problem eller snarare 2, no idé..
Antingen färgar jag håret brun/orange, fördelen med det är att jag vet att färgen kmr sitta i håret direkt på mig, och nackdelen har jag snarare inte kommit på än.
Men om jag färgar mörk rött/brun såe är jag rädd att färgen inte alls kommer synsas, blir juh sjukt glad om färgen syns, men kmr få damp om färgen inte syns, nackdelen är väl att jag inte orkar färga 2 gånger för att få den rätta färgen.. -.-
Ska fundera lite fram och tbk på detta problem ;D
Nån av dessa 2 färger får det nog bli =3

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback