Iike i said, i use to be bored

Som sagt är uttråkad, och har inget för mig, jo mina skoluppgifter, men känner mig väldigt lat, tror inte äns jag orkar slå upp boken för att läsa ett enda litet ord.
Do you know what? I pimped my mobile, and now it's looking freaking stupido x)
Nono, i just kidding.
Ska skriva av min Engelska från datorn (Jag fuskar FETT mkt), ne men jag skojar, nu ska jag verkligen vara allvarlig.
Ska skriva av allt min Engelska som jag skrev på datorn dåe jag hade tråkigt x)
Har faktiskt inte så mkt att berätta o.O
Utom en ganska tråkig händelse...
Jag: G-Dragon är söt!!
Tra: Jag gillar T.O.P mer än vad jag gillar G-Dragon!
Jag: Ahha, men G-Dragon är sötare!
Tra: Men T.O.P är snyggare!
Jag: Men G-Dragon kan sjunga!!
Tra: Men T.O.P kan rappa!!!
Jag: Men G-Dragon kan dansa!!
*Tra tänker*
Tra: .... (Just det T.O.P kan inte dansa)...
Jag: Hahaha
Får bli denna bild som jag hade som outfit gör några dagar sedan, har en stor bildbrist just nu känner jag.
Känns redan tråkigt att gå in i min blogg när den knappt har några bilder just nu, är iaf glad att ni ändå står ut med mina bildbrist x)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback