Du måste offra något för att åka

Igår har jag iaf vaknat tidigare än vad jag brukar, eftersom jag skulle åka snowboard med min kompis.
Missade bussen som gick 10:56, såe fick vänta tills kl va 11:26 ;(
Va hemma hos min kompis ett tag, och väntade på kompisen till min kompis (irriterande språk jag har)
Iaf, vi fick skjuts dit, dåe kl va 13, därefter köpte vi en 3timmars biljett för att åka, tycker det va ganska bra att jag klippte bort mina långa naglar, eftersom varje gång jag kom ner behöver jag dra av ena sidan av min snowboard för att komma loss.
Och förra gången så bröt min kompis nageln, drf måste man offra sina naglar för att åka snowboard ;D
Det fruktansvärda som hände dåe vi va påväg hem var att vi först gick en vanlig väg, innan vi båda bestämde oss för att klättra över en hel snöväg täckt av massa snö, ungefär 1meter snö.
Om ni undrar vrf vi just gick över hela denna snöväg, var därför att vi båda tyckte att vägen skulle leda till busshållsplatsen närmare, men det tog 1timme för oss att krypa fram över snön, dumt nog att vi tog vägen.
Haha, ni fattar inte hur min kompis hållde på och dö xD
Min kompis: Ohhhhh, jag orkar inte mer
Jag: Men komigen vi är snart där
*Vi kryper 5-10min till*
Min kompis: Ohh, orkar inte mer.
Jag: Komigen
*Han gör som om han ska dö*
Har typ garvat ihjäl mig hela dan igår.
Nu på morgonen har jag fått värsta träningsvärken efter allt snökrypande, och massa brottande i snön igår ;D
Har kuttat mitt hår nu, såe har mer uppklippt, visar resultat senare D;

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback