NT here it goes!

Värkar som min blogg är en aning död, hehe =)
Sorry, men jag känner mig för lat för att blogga, mår inte heller något vidare.
Iaf såe drog jag i mitten av So lektionen för jag kände inget vidare, mådde redan illa i morse när vi var på väg att börja göra Nationella i Svenska, men mitt illamående gick senare över =)
Men började liksom hosta ist på Nationella, och ni anar inte hur jobbigt det va, och jobbigt för alla andra som koncentrerar sig, sen kmr jag och hostar *host* .
Fett pinsamt med, fick springa ut och hosta, men blev senare hostnödig igen? o.O
I morse dåe pappa skulle skjutsa mig till skolan vare en väldigt seg bil framför oss och pappa hade bråttom.
Pappa: Är han född i sköldpadds året eller?
Jag: Jaa, kanske det.
*Pappa ger mig en blick*
Pappa: Men det finns ingen sköldpadds år!!!
Jag: WTF?!?!? o.O
Eftersom jag inte hittar någon annan bild, och har inga nya bilder, får det bli denna =)
Imrn har vi studiedag, och det betyder att jag kmr stanna hemma, vem vet Tra kanske kmr förbi dåe =)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback