My Second Tubtop

Jag vet, bloggen är en aning död, men även det kmr det fler besökare när bloggen är död, än när den lever =)
Ska ta och blogga lite såe ni vet vart jag håller hus =)
Är förkyld just nu, och det känns inte något vidare alls, jag hostar enormt mkt, sedan snorar jag väldigt mycket.
Som dåe jag hade No prov igår, satt och pratade sedan nös (stav fel?) jag, och jaa, det värkade inte bli bättre heller.
Tänkte egentligen inte gå till skolan idag, eftersom jag kände mig snorig, trött och sen har jag mens.. -___-
Ni vet tubtopen jag pratade om förut?
Jo, jag är klar med den, men när jag äntligen blev klar med den, och va överlycklig!
Var det ett problem, ja den passade inte mig -____-
Den va för liten, min lilla syster kan ha den och hon är snart 4.. =/
Blev hur som helst besviken, gjorde en ny idag, men kunde inte göra smocka i skolan, eftersom de inte hade tretch trådet/snöret..
Tog hem den ist, och den är äntligen färdig!!!
^______^
Känner mig stolt över mig själv, eftersom det är första gången jag har gjort ett klädesplagg helt själv och snygg ocksåe!
Ursäkta min pyjamas =)
Ska gå och göra min läxor, det behövs, har varit riktigt lat nu, och redan tagit sportlov..

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback