Julia's Birthday

Spenderade en fjärde del av min dag i skolan, skulle man kunna säga, och sedan drog jag väl över hos min kompis.
Föresten måste jag tacka Cecilia som gav mig en binda, höhö vid nöd =)
Vid 19 tiden drog jag över till Cee-pee Jenny, som har världens sämsta humör.
Och vi firade Julia's födelsedag, men det kanske va för några dagar sen egentligen..
But who cares? Bättre sent än aldrig eller hur ppls?
Har hur som helst haft kul idag, haha, Jenny tjatar om att hon inte köpt något på länge, så ful hon är x)
Tror iaf det blir Birsta med Jenny imrn!
Wiiie!
Slipper spendera min dag hemma med min mini laptop och min klädhög som behöver vikas :)
Jag erkänner gott om att jag har en storbild brist på nya bilder..
Hehe, anledningen till det är väl att jag är lite knasig och täckt min Iphone med klistermärken över kameran..
Tror ni får en undran och frågar vrf jag inte bara tar bort den?
Jo svaret är att klistermärket sitter över hela baksidan på Iphonen, såe det är ingen mening att dra bort den, och jag diggar inte heller Iphones camera -_____-

Oj, vi glömde visst säga:
HAPPY BIRTHDAY JULIA!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback