Everything is done and gone

Har som sagt gjort Nationella i Svenska (uppsats) och det gick väl bra, tyckte tiden va tillräckligt lång för att jag skulle hinna klart =)
Ni som inte vet vad man gör när man börjar skriva Svenska uppsats på Nationella kan jag väl berätta att vi alla fick ett häfte, och inuti häftet fanns 4 delar man kunde välja på, antingen vare en krönika, brev, argument eller något liknande som hör till läsförståelsehäfterna =)
Jag valde som sagt den sista delen, om att skriva en krönika om kärlek, vet inte om det gick något vidare.
Men en sak är jag säker på, och det är att jag skrev det i -Jag form hihi ^___^
Ska gå och äta nu, värst vad alla värkar förkylda och såe, ont i halsen och allt möjligt, kan säga att jag är en av dem som är förkyld och har hosta. (stör andra på Svenska uppsatsen med NT)
En gammal bild på mig, från Maskeraden i 7:an

Kommentarer
Postat av: Lisa

sötis ^-^~

2011-02-12 @ 12:55:40

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback