holly shit!

Slutade tidigt idag så beslutade att åka hem och hämta min lilla syster, därefter letade jag fram pappas skjorta och gjorde en klänning av den. Helt amazing att det blev finare än en vanlig klänning! SJUKT ASSÅ!
Tog några kort med klänningen innan jag fick panik och letade efter min systemsladd till datorn. Tillslut hittade jag den i kamera kartongen..


Ville dela med mig av denna video som jag hittade i youtube, den är helt underbar! Ni bör testa om ni är intresserad. Garanterar på en väldigt bra resultat!


Skulle lätt kunna gå runt i det här.

Detta är två bilder jag tog, då jag hade trixat och fixat med skjortan, finns fler alternativ man kan göra ^_^


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback