Första dagen på skolan

Igår så tänkte jag faktiskt inte nåe mkt på hur nervös jag egentligen var, tills jag tog första steget in i skolan, det va dåe det började att pirra.
Men värst va det när alla samlades i ''Aulan'' för att bli uppropad, de började tydligen ropa upp första Natur klassen, och jag kom som sagt inte med där.
Istället satt jag still på stolen och började sakta svettas, svettet rann under mitt lugg, och mitt hjärta började dunka fortare efter varje sekund som gick.
Tillslut, ropade de upp mig och jag kunde sluta att oro mig.
''Härlig dag''.. 
Om jag inte hade blivit uppropad, hade jag föreställt mig att de skulle säga att jag kom fel..


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback