BELGIEN

Befinner mig just nu i Belgien och det ar hemskt att de inte har "A, A, O" hehe, jaa..
Har faktiskt inget nytt att beratta; utom att jag gjort nagot hemskt pa skolan typ 3 dagen sedan, nej men inget illa, tappade bara tallriken nar jag va pavag ut eftersom det kom en tjej som varkade ha enormt brottom.
Som sagt gled tallriken ifran min lilla hand, och kaapoofff, sa va den pa marken efter nagra sekunder.
Vagade knappt titta nagon rakt i ogona da, eftersom allt kom sa plotsligt.
Men hon va iaf riktigt snall och hjalpte till att plocka undan "skrapet".

Imrn maste jag forbereda mig infor min kusins brollop, ska verkligen bli kul att ga pa en Vietnamesisk brollop for forsta gangen. =)
Nackdelen med resan ar att jag har tagit med mig skoluppgifter, har ingen lust att jobba nagot, och verkligen ingen lust att trana pa kemin tills fredag da jag ska ha prov.



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback