Belgien - Svergie

Nu är jag äntligen tbk från Belgien, känns skönt att ta en dusch hemma.
Har försökt och letat efter mitt schema via schoolsoft, men det funkar inte riktigt som jag tänkte mig, såe har verkligen ingen aning om när jag börjar och vad jag har för lektion på morgonen..
Otur nog såe har jag även tappat bort min svenska lärares svenska bok, oj, inget vidare faktiskt.
Glömde den uppe i flygplanet (SAS), tror inte jag kmr få tbk den.
Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska säga till min svenska lärare..
Jag: Fröken, jag tappade nyss bort din bok när jag flög tbk till svergie! + (glad min) = x)
Tror det får bli den repliken..

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback