SEX och KÄRLEK!

Idag i skolan kändes det verkligen konstig, de lärarna vi skulle ha på lektionerna va helt sjuka/borta, så därför fick vi sluta en aning tidigare, typ 45minuter?
Vi såg ''I rymden finns inga känslor'' har sett den 1gång innan, och detta är andra gången, efter skolan drog jag ner till Kulturmagasinet(biblioteket) i stan och lånade hem 3 böcker =)
Känner mig ganska sugen på att läsa nån mer spännande och verklig bok, än och läsa en läskig och trist bok som jag lånade hem från skolan =(
1:SEX & KÄRLEK
2:Killar, kompisar och pojkvänsproblem
3:SLAM
Dessa böcker är va jag lånade ^____^
Just det, glömde att berätta för er att jag har möblerat om mitt rum igår (Söndag)
Känner mig som en gammal tant, efter allt flyttande.
(bilder kanske kommer nån dag)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback