Black Swan

(Sen händelse, sedan lördags)
Joo, som sagt jag vet inte vrf men jag känner mig visserligen lat, jag tycker det är så jobbigt att behöva logga in på bloggen varje gång man ska blogga, vrf kan det inte vara ett program som man laddat ner och bara behöver trycka på den, precis som Spotify..eller liknande..
Va och badade och sedan gjorde jag inget speciellt.
Jag och Hoa köpte hem godis o massa, vi hade bestämt oss för att göra marängglass, eller va det va, eftersom Hoa berättade att hon va sugen.
Men sedan hittade vi inte marängerna nere i City Gross, och till slut va det ändå bara hon som åt.
Hehe, vi bestämde oss för att se Black Swan, därför att vi fick höra att den va en läskig film, men vi insåg senare att den inte alls var läskig snarare ...
Filmen va ganska okey, inte för trist eller bra =)


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

åh! :P btw, har du lust att vara med i en utlottning där man lätt kan vinna en goodiebag fylld med hemma spa saker? inlägget är långt uppe på min blogg och det är helt gratis att vara med! :)

2011-04-25 @ 20:11:34
URL: http://robinhoods.se

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback