2:VK

Neej, nu måste jag ta i hårdhandskarna!!
Har varit lat i en hel påskvecka, seriöst har knappt tagit fram mina böcker, och nu ska jag ha prov på Andra världskriget på tisdag, ohhh, vill försöka höja mitt betyg men tror det kmr bli svårt om jag bara sitter och latar mig..
Tror jag gör det senare när jag orkar.
Som sagt är det Majbrasa imrn och jag kmr spendera min dag först hos min kompis, ska hjälpa han och flytta lite fram och tillbaka, sedan drar jag nog till Hoa, och så grillar vi med Tra.
Det blir marsmellows! x)
Hur som helst hoppas det är fler som vill hänga på, ska ta och fråga de!


Yeppi mina finnar är påväg att fara nån annanstans! (not)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback