What should I say?

Heej!(på er som har saknat mig) ;D
Skojar
Just nu såe orkar jag blogga såe jag slänger in några bilder osv.
Iaf på Torsdags när vi va och paddlade såe hade jag med mig extra kläder, men som tur såe trillade ingen av oss i ;D
Plus såe när vi skulle paddla såe, vare lite krångligt, men det lönade sig ;D
Vi va 3 i båten, sen hoppade min andra kompis av såe det va bara jag o Tra kvar.
Japps, vi va nybörjare ocksåe, plus såe skulle vi orientera paddla runt hela sidsjön sjön, det gick juh bra.
Men när alla hade kommit fram typ på 30-45 min, såe kom vi fram efter 2 timmar xD
Såe vi va liksom sist av alla, (nice).
Som sagt jag tog inga bilder på oss när vi paddlade ;[ (va rädd att mobilen skulle trilla ner i sjön)
Tog iaf några tråkiga bilder innan vi skulle paddla ;D
(Bilder från Torsdags)





Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback