Respekt projektet sov jag av..

Idag vare som sagt, att hela Katrinelund skolan drog ner till stan/bion och sedan satt man där inne först och lyssnade på några rappa, sedan fick vi se en riktigt lång film.
Enligt mig så va filmen normalt dåligt, eftersom den va typ från 1960-talet eller nåt, och jag gillar verkligen inte sånna filmer.
Men det va en film, som berättade nåt om hur Hip Hop kom till osv.
Men vi satt där typ 2-3 timmar, inte konstigt att jag blev trött och började sova efter 10min efter att filmen hade börjat :D
Därefter när filmen hade rullat på och ja, så vaknade jag typ när det va drygt 25-30 min kvar av filmen :D(So nice, not)
Har iaf, ingen aning om vrf, men jag sov typ på Musiken med, men läraren la inte märket till det, eftersom han hållde på och visa nåt från hans dataskärm xD
Såe min kompis väckte mig efteråt ;]


Just det jah, det va jag som hade tvättat kläderna denna vecka, och plötsligt när pappa skulle duscha hittade han inte hans kalsonger, hehe =3
Mitt, fel såe han blev typ utan kalsonger (några) + min mamma med (*så fult att jag hade slarvat bort deras underkläder :D)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback