Fest imrn, sedan...?

Japp, har varit och handlat massa mat och såe, eftersom det blir fest imrn.
Kom typ ganska sent idag till första lektionen (Hemkundskap), men iaf jag missade inte matlagningen,Ha vi gjorde raggmunkar och grönsakssoppa :D
Hjälper till och tvättar idag med, jätte kul :D (not)
Det va faktist ganska länge sedan jag stack till Birsta City, har tänkt och sticka dit, men ingen värkar ha tid =/
Plus såe har jag fest imrn såe kan juh inte sticka dåe, men hade tänkt på söndag kanske.


Humm, jag börjar fundera på vilken linje jag ska välja, har inte mkt tid kvar snart annars :D
Humm, skulle gärna vilja jobba som .... men vet inte riktigt.. Får väl se ska tänka lite vidare på det.
Harrrree Braa peoples!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback