Döds trött, och Döds tråkigt...

Som rubriken säger, döds trött och döds tråkigt, jag är enormt trött och har tråkigt på samma gång.
Och såe har jag skit ont i mitt arsle efter paddlingen, eftersom jag satt och gungade fram och tillbaka när jag försökte svänga(även om jag satt längst fram, man kan bara styra om man sitter längst bak) xD
Iaf, har fixat massa grejer, o såe.
Ska börja duscha o träna lite på bilden(Bild prov), sedan ska jag packa min väska med badkläder och handduk.
För, för för att jag ska bada imrn, vette fan om det blir ute bad eller inte, men tror att det blir ute bad 75% >.<
Hatar och bada ute, plus att vi ska bada hel-klass, omg döda mig, hatar och bada hel-klass.
För det första värsta trångt det kommer bli i simbassängen, för det andra hatar och bada tsm med killarna i min klass, det tredje hatar när folk glor(iaf även om dem inte glor på mig, men ändå...)
Och det fjärde eller, kanske inte ska räkna med det, men usssgghhh, hoppas jag blir sjuk efter badet så jag slipper skolan... <.<
Humm, har tänkt färga mitt hår, kanske brunt, eller bara bunt när solen lyser på håret? o.o
Haha, ni fattar väl vad jag menar hoppas jag? ;O
Kom just på nåt, när jag säger brun tänker jag på vad jag skrev på min personliga meddelande i msn. xD
Jag skrev såhära ''Just gonna stand there and watch med brun, but it's alright bcuz I like the way it hurtz...''
Sedan märkte jag självklart att jag hade skrivit fel, eftersom min kompis bahh brun??
La liksom inte märket till det, plus såe hade jag missuppfattat brun till en brunn i marken.
Så fult... xDD




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback